Gwarancja i Serwis

Na oferowane produkty udzielamy następującej gwarancji:

  • Systemy alarmowe JABLOTRON – do 5 lat gwarancji
  • Pozostałe produkty marki JABLOTRON – 2 lata gwarancji
  • Produkty marek VIDOS, MERX, SCOT, BIRA, PULSAR – 2 lata gwarancji
  • Akumulatory – 6 miesięcy
  • Baterie – 1 miesiąc

Podstawę gwarancji stanowi faktura zakupu oraz dokument RMA (pdf., word).

Firma DPK System świadczy bezpłatny serwis gwarancyjny i odpłatny serwis pogwarancyjny.

Aby wysłać towar w ramach serwisu gwarancyjnego lub pogwarancyjnego należy wypełnić dokument RMA, wydrukować i dołączyć do przesyłki z towarem.

Przesyłki należy kierować na adres:

DPK System – serwis, ul. Piłsudskiego 41, 32-020 Wieliczka

 

Przy serwisie pogwarancyjnym przed naprawą otrzymasz od nas wycenę. Dopiero po wycenie sam zdecydujesz czy chcesz naprawić zepsuty sprzęt czy tez jesteś zainteresowany nową wersją danego produktu.

Szanowni Państwo, aby proces składania i rozpatrywania reklamacji w ramach gwarancji lub po gwarancji przebiegał sprawnie i z dbałością o dobro Klienta prosimy o postępowanie zgodne z poniższymi instrukcjami. Przypominamy również o możliwości wcześniejszego skontaktowania się z pracownikiem serwisu przed wysłaniem zgłoszenia jeśli zachodzi taka potrzeba.

Kontakt do serwisu: 12 250 08 25, serwis@ochronadomu.pl

Procedura zgłaszania reklamacji DPK System

Proszę o uzupełnienie formularza RMA, wydrukowanie i wysłanie w przesyłce wraz z reklamowanym towarem lub wysłanie formularza na adres mailowy: serwis@ochronadomu.pl

  1. Czas przewidziany na rozpatrzenie reklamacji w przypadku Konsumentów to 14 dni roboczych od momentu otrzymania reklamowanych produktów.
  2. Urządzenia uznane do reklamacji w okresie trwania gwarancji zostaną naprawione bez opłat i odesłane do klienta na koszt DPK System.
  3. Urządzenia nieuznane do reklamacji mogą być, wg decyzji podjętej przez klienta:
  • naprawione odpłatnie i odesłane na koszt Klienta,
  • odesłane na koszt Klienta bez naprawy,
  • zutylizowane bez ponoszenia opłat przez Klienta.
  1. Prosimy pamiętać o podaniu przyczyny reklamacji!
  2. Gwarancja nie obejmuje uszkodzeń mechanicznych
  3. Do formularza sugerujemy dołączyć kopię dowodu zakupu (paragon/faktura).
  4. Przesyłka powinna zapewnić towarowi bezpieczny transport.
  5. O ile to możliwe towar można przesłać bez obudowy zapewniając mu odpowiednie opakowanie
  6. Proszę nie przesyłać urządzeń z bateriami i/lub akumulatorami. Jeżeli urządzenie trafi do serwisu wraz z baterią (bateriami)/akumulatorem  – baterie zostaną zutylizowane a urządzenie po naprawie (gwarancyjnej lub pogwarancyjnej) zostanie odesłane do klienta bez baterii/akumulatora (wyjątek – punkt 10)
  7. W przypadku uszkodzenia urządzenia przez baterię/akumulator prosimy o odesłanie urządzenia wraz z baterią/akumulatorem, przy czym należy urządzenie odpowiednio zapakować i zabezpieczyć tak by baterie/akumulator nie uszkodziły w transporcie urządzenia.
  • Uwaga: Serwis nie ponosi odpowiedzialności za indywidualne ustawienia oraz dane zapisane na nośnikach urządzeń gdy w ramach naprawy gwarancyjnej zachodzi potrzeba ich wymiany bądź sformatowania!