


Gwarancja i Serwis
Na oferowane produkty udzielamy następującej gwarancji:
Logo firmy |
Opis | Okres gwarancji |
Systemy alarmowe JABLOTRON |
do 5 lat | |
Pozostałe produkty marki JABLOTRON |
2 lata | |
Videodomofony marki VIDOS |
2 lata | |
Videodomofony marki 5TECH | 2 lata | |
Videodomofony marki HIKVISION | 2 lata | |
Monitoring HIKVISION | 2 lata | |
Produkty marki BIRA | 2 lata | |
Produkty marki SCOT | 2 lata | |
Produkty marki ATTE | 2 lata | |
Akumulatory | 1 rok | |
Baterie | 1 miesiąc |
Podstawę gwarancji stanowi faktura zakupu oraz dokument RMA (pdf., word).
Firma DPK System świadczy bezpłatny serwis gwarancyjny i odpłatny serwis pogwarancyjny.
Aby wysłać towar w ramach serwisu gwarancyjnego lub pogwarancyjnego należy wypełnić dokument RMA, wydrukować i dołączyć do przesyłki z towarem.
Przesyłki należy kierować na adres:
DPK System – serwis, ul. Piłsudskiego 41, 32-020 Wieliczka
Przy serwisie pogwarancyjnym przed naprawą otrzymasz od nas wycenę. Dopiero po wycenie sam zdecydujesz czy chcesz naprawić zepsuty sprzęt czy tez jesteś zainteresowany nową wersją danego produktu.
Szanowni Państwo, aby proces składania i rozpatrywania reklamacji w ramach gwarancji lub po gwarancji przebiegał sprawnie i z dbałością o dobro Klienta prosimy o postępowanie zgodne z poniższymi instrukcjami. Przypominamy również o możliwości wcześniejszego skontaktowania się z pracownikiem serwisu przed wysłaniem zgłoszenia jeśli zachodzi taka potrzeba.
Kontakt do serwisu: 12 250 08 25, serwis@ochronadomu.pl