Certyfikat autoryzowanego dystrybutora Pulsar
Wizyta w JABLOTRON - Rekomendowani instalatorzy i partnerzy JABLOTRON
Serwis i gwarancja
Informacje podstawowe
Na oferowane produkty udzielamy następującej gwarancji:
Logo firmy | Opis | Okres gwarancji |
---|---|---|
Systemy alarmowe JABLOTRON | do 5 lat | |
Pozostałe produkty marki JABLOTRON | 2 lata | |
Videodomofony marki VIDOS | 3 lata | |
Videodomofony marki 5TECH | 2 lata | |
Videodomofony marki HIKVISION | 3 lata | |
Monitoring HIKVISION | 3 lata | |
Produkty marki BIRA | 2 lata | |
Produkty marki SCOT | do 5 lat | |
Produkty marki ATTE | 2 lata | |
Akumulatory | 1 rok | |
Baterie | 1 miesiąc |
Przedłużenie gwarancji
Oferujemy możliwość przedłużenia gwarancji nawet o 36 miesięcy. Przedłużona ochrona dotyczy sprzętu IT/Telco/Elektro, który posiada nie mniej niż 12 i nie więcej niż 60 miesięcy gwarancji producenta, importera lub sprzedającego. Oferta dotyczy urządzeń o wartości większej niż 200 zł brutto.
Procedura dokupienia przedłużonej gwarancji jest bardzo prosta. Po dodaniu produktu do koszyka, wyświetli się kwota i możliwość dokupienia dodatkowej gwarancji. Kwota dopłaty jest zależna od wartości urządzenia, i na rok 2021 kształtuje się następująco:
Dodatkową gwarancję możesz także samodzielnie dokupić nawet do 90 dni od daty zakupu. Szczegóły na stronie https://easyprotect.pl/
Procedura gwarancyjna
Podstawę gwarancji stanowi faktura zakupu oraz dokument RMA. Do pobrania tutaj
Firma DPK System świadczy bezpłatny serwis gwarancyjny i odpłatny serwis pogwarancyjny.
Aby wysłać towar w ramach serwisu gwarancyjnego lub pogwarancyjnego należy wypełnić dokument RMA, wydrukować i dołączyć do przesyłki z towarem.
Adres przesyłki
Przesyłki należy kierować na adres:
OchronaDomu sp. z o.o. – serwis, ul. Piłsudskiego 41, 32-020 Wieliczka
Serwis pogwarancyjny
Przy serwisie pogwarancyjnym przed naprawą otrzymasz od nas wycenę. Dopiero po wycenie sam zdecydujesz czy chcesz naprawić zepsuty sprzęt czy tez jesteś zainteresowany nową wersją danego produktu.
Szanowni Państwo, aby proces składania i rozpatrywania reklamacji w ramach gwarancji lub po gwarancji przebiegał sprawnie i z dbałością o dobro Klienta prosimy o postępowanie zgodne z poniższymi instrukcjami. Przypominamy również o możliwości wcześniejszego skontaktowania się z pracownikiem serwisu przed wysłaniem zgłoszenia jeśli zachodzi taka potrzeba.
Kontakt do serwisu: 12 250 08 25, [email protected]