Serwis i gwarancja

Informacje podstawowe

Na oferowane produkty udzielamy następującej gwarancji:

Logo firmy Opis Okres gwarancji
  Systemy alarmowe JABLOTRON  do 5 lat
  Pozostałe produkty marki JABLOTRON  2 lata
  Videodomofony marki VIDOS  3 lata
  Videodomofony marki 5TECH  2 lata
  Videodomofony marki HIKVISION  3 lata
  Monitoring HIKVISION  3 lata
  Produkty marki BIRA  2 lata
  Produkty marki SCOT  do 5 lat
  Produkty marki ATTE  2 lata
  Akumulatory  1 rok
  Baterie  1 miesiąc

 

Przedłużenie gwarancji

Oferujemy możliwość przedłużenia gwarancji nawet o 36 miesięcy. Przedłużona ochrona  dotyczy sprzętu IT/Telco/Elektro, który posiada nie mniej niż 12 i nie więcej niż 60 miesięcy gwarancji producenta, importera lub sprzedającego. Oferta dotyczy urządzeń o wartości większej niż 200 zł brutto.
Procedura dokupienia przedłużonej gwarancji jest bardzo prosta. Po dodaniu produktu do koszyka, wyświetli się kwota i możliwość dokupienia dodatkowej gwarancji. Kwota dopłaty jest zależna od wartości urządzenia, i na rok 2021 kształtuje się następująco:

Dodatkową gwarancję możesz także samodzielnie dokupić nawet do 90 dni od daty zakupu. Szczegóły na stronie https://easyprotect.pl/

Procedura gwarancyjna

Podstawę gwarancji stanowi faktura zakupu oraz dokument RMA. Do pobrania tutaj

Firma DPK System świadczy bezpłatny serwis gwarancyjny i odpłatny serwis pogwarancyjny.
Aby wysłać towar w ramach serwisu gwarancyjnego lub pogwarancyjnego należy wypełnić dokument RMA, wydrukować i dołączyć do przesyłki z towarem.

Adres przesyłki

Przesyłki należy kierować na adres:
DPK System – serwis, ul. Piłsudskiego 41, 32-020 Wieliczka

Serwis pogwarancyjny

Przy serwisie pogwarancyjnym przed naprawą otrzymasz od nas wycenę. Dopiero po wycenie sam zdecydujesz czy chcesz naprawić zepsuty sprzęt czy tez jesteś zainteresowany nową wersją danego produktu.
Szanowni Państwo, aby proces składania i rozpatrywania reklamacji w ramach gwarancji lub po gwarancji przebiegał sprawnie i z dbałością o dobro Klienta prosimy o postępowanie zgodne z poniższymi instrukcjami. Przypominamy również o możliwości wcześniejszego skontaktowania się z pracownikiem serwisu przed wysłaniem zgłoszenia jeśli zachodzi taka potrzeba.
Kontakt do serwisu: 12 250 08 25, serwis@ochronadomu.pl

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium