Certyfikat autoryzowanego dystrybutora Pulsar
Wizyta w JABLOTRON - Rekomendowani instalatorzy i partnerzy JABLOTRON
Polityka prywatności
Przekazanie danych osobowych do serwisu www umożliwia udostępnienie ukrytych funkcji witryny niedostępnych bez autoryzacji konta oraz dalsze czynności obsługi Twojego zamówienia / zapytania przez Administratora.
W przypadku nie przekazania danych osobowych lub braku zgody na ich przetwarzanie nie będziemy mogli z przyczyn organizacyjnych oraz prawnych wykonać tego zamówienia, a także udostępnić w serwisie www dodatkowych funkcji zależnych od autoryzacji oraz poziomu dostępu konta do danych.
Zapewniamy, że jako Administrator przestrzegamy polityki bezpieczeństwa danych osobowych. Dane przetwarzane są w sposób bezpieczny oraz dokładamy wszelkich starań, aby poziom ten był coraz wyższy. Wierzymy, że zapoznanie się z naszą polityką prywatności pozwoli Ci poczuć się bezpiecznie i cieszyć z korzystania z serwisu www oraz z współpracy z nami.
Kto jest administratorem danych osobowych?
Administratorem danych osobowych (dalej Administrator), czyli odpowiedzialnym za zapewnienie bezpieczeństwa Twoich danych osobowych jest:
OchronaDomu Sp. z o.o., 32-020 Wieliczka, ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 41, NIP: 9442262836
Jak chronimy Twoje dane?
Jak przetwarzamy Twoje dane?
Firma OchronaDomu w świetle przepisów o danych osobowych tj. Ustawy o danych osobowych z dn. 10.05.2018 oraz RODO z dn. 27.04.2016 wchodzące w życie 25.05.2018 jest administratorem Twoich danych osobowych, co oznacza, że odpowiada za ich wykorzystanie w sposób bezpieczny, zgodny z obowiązującymi przepisami.
Jak wykorzystane będę Twoje dane?
Autoryzacji konta i ustawienia poziomu dostępu do serwisu internetowego w celu udostępnienia dodatkowych funkcji i informacji,
Zawarcia umowy zakupu oferowanego przez nas towarów i/lub usług
Wykonania ciążących na nas obowiązków prawnych. Np.:
Wystawianie i przechowywanie faktur oraz dokumentów księgowych,
Udzielania odpowiedzi na reklamacje w terminie i formie przewidzianej przepisami,
Marketingu bezpośredniego - wysyłania Państwu maili z informacją o nowych produktach, usługach, wydarzeniach i promocjach.
Świadczenia wsparcia technicznego oraz pomocy w doborze urządzeń.
Jakie dane należy nam podać?
Komu przekazywane są Twoje dane i w jakim celu?
Twoje dane przekazujemy innym administratorom danych przetwarzającym dane we własnym imieniu t.j.:
Podmiotom prowadzącym działalność kurierską i pocztową - w celu realizacji zamówienia,
Podmiotom prowadzącym działalność płatniczą (banki, instytucje płatnicze) - w celu umożliwienia korzystania z przelewów z przedpłatą lub odroczonym terminem płatności w przypadku zakupienia naszych towarów i/lub usług, dokonywania zwrotów,
Podmiotom ubezpieczającym lub nabywającym wierzytelności - w przypadku ustalenia kredytu kupieckiego do odroczonych terminów płatności lub w razie nieopłacenia przez Państwa naszych rachunków w terminie.
Podmiotom współpracującym z naszą firmą przy obsłudze spraw księgowych, podatkowych, prawnych.
Podmiotom działającym w ramach grupy DPK System.
Jakie masz uprawnienia?
Możesz również złożyć do nas wniosek o:
Sprostowanie (poprawienie) danych,
Usunięcie danych,
Ograniczenie przetwarzania,
Dostęp do danych (o informację o przetwarzanych przez nas danych oraz o kopię danych),
Przekazania danych Tobie lub do innego administratora (w zakresie określonym w art. 20 RODO).
Prawo sprzeciwu
„Ciastka" (pliki cookies) oraz pamięć lokalna
Korzystanie z serwisu www jest jednocześnie zgodą użytkownika na wykorzystanie przez serwis www możliwości COOKIES oraz pamięci lokalnej przeglądarki na urządzeniu użytkownika do przechowywania informacji mających na celu:
personalizacji witryny,
szybszej autoryzacji,
polepszenia dostępu do informacji.
Informujemy jednocześnie, że użytkownik ma zawsze możliwość do zmian warunków wykorzystania plików cookies w ustawieniach przeglądarki.