

Certyfikat autoryzowanego dystrybutora Pulsar
Wizyta w JABLOTRON - Rekomendowani instalatorzy i partnerzy JABLOTRON
Zwroty i reklamacje
Na podstawie art. 27 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. 2014 r., poz. 827) konsument, który zawarł umowę na odległość, może od niej odstąpić na piśmie bez podania przyczyny. Możliwe jest odstąpienie od umowy w terminie 14 dni od dnia wydania rzeczy.
W celu złożenia reklamacji lub dokonania zwrotu, postępuj zgodnie z poniższymi krokami.
Reklamacja
1. Formularz reklamacji
Pobierz i wypełnij formularz reklamacji i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady.
2. Odesłanie produktu
Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią faktury zakupu.
3. Wysyłka
Reklamowany towar należy wysłać na adres:
OchronaDomu sp. z o.o.
32-020 Wieliczka
ul. Piłsudskiego 41
Zwrot towaru
Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas towar, wypełnij potrzebne oświadczenie i wyślij go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami.
1. Pobierz i wypełnij formularz zwrotu / odstąpienia od umowy.
Wypełnij formularz zwrotu / odstąpienia od umowy i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i ewentualna przyczynę zwrotu.
2. Odesłanie produktu
Dokonując zwrotu prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią faktury zakupu.
3. Wysyłka
Towar należy wysłać na adres:
OchronaDomu sp. z o.o.
32-020 Wieliczka
ul. Piłsudskiego 41